Goed uitgerust! Start je werkdag op STARXX.nl
Goed uitgerust! Start je werkdag op STARXX.nl
Kiyoh
Starks-StarksNL:/Informatiepagina/informatiebanner.webp

Veelgestelde vragen

Heb jij na het lezen van onze pagina's nog steeds vragen? Wellicht kunnen we je hier wel helpen.

Service en mogelijkheden

FAQ - Group - Nieuwsbrief

Uitschrijven

Om je uit te schrijven van mailings klik je op de knop 'uitschrijven' onderaan de mailing die je van ons hebt ontvangen. Mails met een transactionele inhoud, zoals facturen en orderbevestigingen, zijn noodzakelijk voor de uitvoer van de bestelling en zul je altijd ontvangen. Voor deze mailings kan niet uitgeschreven worden.

Inschrijven

Om je in te schrijven voor de STARXX-mailings klik je hier om naar het inschrijfformulier te gaan.

Contact

Voor vragen over je bestelling kun je contact met ons opnemen via 033-3030888. Dit kan op Ma-Vr tussen 08:30 en 17:00. Uiteraard kun je ons natuurlijk ook een mail sturen naar info@STARXX.nl!

Voor vragen over producten kun je contact met ons opnemen via 033-3030888. Dit kan op maandag - vrijdag tussen 08:30 en 17:00. Uiteraard kan je ons ook mailen naar info@starxx.nl of contact opnemen via het contactformulier op onze klantenservice pagina
Ook hier hebben we aan gedacht! Je kan natuurlijk een email sturen naar support@starxx.nl, maar we hebben ook nog andere oplossingen! Zo kun je ons ook een berichtje sturen via onze chat of met WhatsApp, of stuur ons een berichtje op Facebook!

Mijn bestelling

FAQ - Group - Verzending en levering

De geplaatste bestelling wordt direct verwerkt en zo snel mogelijk verzonden. Als geregistreerde STARXX-klant kun je de geplaatste bestelling en leveringsstatus online volgen in het klantgedeelte.
Ja, het factuuradres en afleveradres hoeven niet hetzelfde te zijn. Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.
Controleer de inhoud aan de hand van het afleveringsbewijs. Zodra de ontbrekende artikelen in ons magazijn aankomen, sturen we ze direct en kosteloos naar je op. Staat op het afleveringsbewijs dat de artikelen wel geleverd moeten zijn, maar ontbreken deze? Neem dan even contact op met onze klantenservice!
Je ontvangt een e-mail van de betreffende pakketdienst met de datum en het tijdstip van levering. Voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met de betreffende pakketdienst.

Bij diverse pakketdiensten (wij gebruiken er meerdere) kun je ook een alternatief adres of tijdstip doorgeven, maar let op: dat kan niet altijd.
Alle informatie over verzendkosten zijn hier te vinden.

FAQ - Group - Retourneren

Het volledige retourproces wordt hier in detail beschreven.
Retourneren bij STARXX is kosteloos. Hou er wel rekening mee dat per order maar één keer gratis geretourneerd kan worden. Alle informatie over onze ruil- en retourmogelijkheden zijn hier te vinden.
Binnen 30 dagen kunnen de bestelde goederen bij STARXX geretourneerd of geruild worden. Pas na het verstrijken van deze termijn treedt de koopovereenkomst in werking. Meer informatie over ruilen en retourneren is hier te vinden.
Artikelen die geretourneerd worden moeten volledig en in de originele verpakking teruggestuurd worden naar STARXX, eventueel verpakkingsmateriaal bijv. bij breekbare of kwetsbare goederen, eveneens in het pakket stoppen en deze goed met verpakkingstape afsluiten.
Uitgesloten van ruil/retour zijn versleten, vuile en gewassen kleding of schoenen; geopende verpakkingen van technische artikelen, oordoppen die niet meer in gesloten of in een beschadigde verpakking zitten en speciale uitvoeringen (bijv. bewerkte of gepersonaliseerde goederen).
Binnen 30 dagen kun je bestelde goederen bij STARXX ruilen of retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of kijk hier voor alle informatie over onze ruil- en retourmogelijkheden.
Je kunt het verkeerd geleverde artikel omruilen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice of kijk hier voor alle informatie over onze ruil- en retourmogelijkheden.

Bestellen

Bij STARXX kan worden besteld door zowel zakelijke als particuliere klanten. Als je als zakelijke klant bestelt, verzeker je met het plaatsen van de bestelling dat je de goederen uitsluitend koopt voor gebruik in onafhankelijke, professionele, commerciële of officiële activiteiten.
Lastig, maar niet onmogelijk. Als de annulering absoluut noodzakelijk is, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze medewerkers gaan dan alles op alles zetten om je hierbij verder te helpen. 

Waarom is dat lastig? We willen je namelijk zo snel mogelijk leveren. Dat betekent dat we zoveel mogelijk automatisch door moeten laten lopen, en dan zijn uitzonderingen soms lastig te maken. We hopen op je begrip.
Als geregistreerde klant van STARXX kun je je afleveradres altijd wijzigen en er meerderen toevoegen. Ga hiervoor eenvoudig naar je account. Heb je nog geen account? Maak dan eenvoudig een account aan. Je factuuradres kun je nog niet wijzigen. Wil je dit toch? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag! 

FAQ - Group - Betaling

Er zijn verschillende manieren om je bestelling te betalen. Meer informatie vind je op onze betaalpagina.

Ja, dat kan uiteraard. Dit is veilig en voor veel mensen al een zeer vertrouwde methode. Je kiest voor je eigen bank en dan word je eenvoudig en snel door het betalingsproces geleid. Onze partner Buckaroo verzorgt een snelle en veilige handeling tijdens je betaling.

FAQ - Group - Facturen

Alle bedragen op de facturen van STARXX worden in zowel bruto als netto prijzen weergeven.

Deze mogelijkheid is zeker! Hiervoor moet je wel een account hebben en de bedrijfsgegevens compleet hebben ingevuld. Een account maak je hier, zorg dat je je VAT/BTW-nr en KvK-nummer bij de hand hebt. Tijdens het afronden van je bestelling klik je op 'Op Factuur' binnen het betaalkeuzescherm. We hanteren dan een betaaltermijn van 30 dagen.

Dat is niet de bedoeling natuurlijk. Neem contact op met onze klantenservice, dan wordt het hopelijk zo snel mogelijk opgelost!

Mijn account

FAQ - Group - Mijn gegevens

Klik hier om je bij STARXX als klant te registreren.

Kun je niet inloggen? Controleer of je je e-mailadres of wachtwoord juist hebt ingevoerd. Het kan ook voorkomen dat je nog geen account hebt, maak in dit geval eerst hier een STARXX account aan. Als je aangemeld bent voor de nieuwsbrief betekent dit niet automatisch dat je ook een STARXX account hebt. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Wachtwoord vergeten?’ en vul je e-mailadres in. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord.

Ga voor het wijzigen van je e-mailadres naar 'profiel'. Hiervoor moet je natuurlijk eerst inloggen in je account. Hier kun je jouw e-mailadres snel en gemakkelijk aanpassen.

In het geval dat je je wachtwoord bent vergeten, kun je deze eenvoudig bij het inloggen resetten. Klik hiervoor op de link 'Wachtwoord vergeten?' en geef het e-mailadres in waarmee je staat geregistreerd. Je ontvangt vervolgens een e-mail waarmee je je wachtwoord kunt resetten. 

Let op! Het kan enkele minuten duren voordat je de mail ontvangt. Het is ook mogelijk dat deze terecht komt in je SPAM-map.

In je account kun je op elk gewenst moment je wachtwoord veranderen bij 'wachtwoord'.

Wanneer je je account wilt verwijderen, kun je dit aanvragen door ons via het contactformulier een e-mail te sturen. Voor meer info over ons privacybeleid, AVG en toegang tot jouw gegevens kun je kijken bij privacy.

Adresgegevens

In je account kun je te allen tijde adressen toevoegen of wijzigen. Je kunt hierbij ook kiezen voor een verschillende adressen als factuuradres en afleveradres. Als je maar één adres invoert, wordt dit automatisch ingesteld als zowel factuuradres als afleveradres. 

Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je ook altijd de optie om je adres te wijzigen. Hierdoor heb je de vrijheid om bijvoorbeeld de ene keer je bestelling te laten bezorgen bij je thuis en de volgende keer op het kantoor. Controleer je adresgegevens hier altijd zorgvuldig, zodat je bestelling op het juiste adres geleverd wordt.

Wachtwoord

Selecteer in het inlogvenster "Wachtwoord vergeten?". Voer vervolgens het e-mailadres in dat bij je account hoort in het betreffende veld. Wij sturen dan per e-mail een gepersonaliseerde link naar onze website, waar eenvoudig een nieuw wachtwoord aangemaakt kan worden.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het ingevoerde e-mailadres niet wordt herkend. Controleer de volgende punten:

  • Is bij de invoer evt. een typefout opgetreden?
  • Is bij het aanmaken van het account evt. een ander e-mailadres gebruikt?
  • Is er nog geen eerste registratie in onze shop uitgevoerd en zijn hierdoor nog geen toegangsgegevens aangemaakt?

Het is op elk gewenst moment mogelijk om je wachtwoord te wijzigen. Log in bij je account, navigeer naar ‘wachtwoord’ en voer hier je nieuwe wachtwoord in. Let op de volgende punten, om je wachtwoord zo veilig mogelijk te maken:

  • Gebruik minstens 8 tekens met grote en kleine letters.
  • naast letters moet je wachtwoord ook minstens één cijfer (0-9) en een speciaal teken, zoals: „!#$%^*-_+=“ bevatten.
  • Gebruik een wachtwoord niet voor meerdere websites.
Zoals vastgelegd in onze privacyverklaring zijn je inloggegevens op onze website beveiligd en zal STARXX ze nooit voor enig ander doel gebruiken waar jij niet blij van wordt.

Bestelhistorie

Je ziet je rekeningoverzicht onder ‘bestelling’ na het inloggen op je account. Hier vind je een overzicht van al je bestellingen bij STARXX.
Alle geplaatste bestellingen zijn onder ‘bestelling’ te vinden na het inloggen op je account. Niet afgeronde bestellingen zijn hier niet terug te vinden. Producten op de wenslijst zijn in je account te vinden onder ‘wensenlijst’.

Heb je in het verleden bij CoolSafety besteld? Dan zijn nu nog niet alle bestellingen inzichtelijk op deze website. Hier werken wij nog aan.
Ja, ga daarvoor naar ‘bestelling’ en klik op de bestelling die je opnieuw wilt plaatsen. Klik hier op de knop "Bestelling in winkelwagen plaatsen". Hierna kun je nog wijzigingen in de winkelwagen maken of de volledige bestelling opnieuw in de winkelwagen plaatsen en herbestellen.

Gegevensbescherming

Vind hier meer info over het STARXX-Privacybeleid.

Uitschrijven

Om je uit te schrijven van mailings klik je op de knop 'uitschrijven' onderaan de mailing die je van ons hebt ontvangen. Mails met een transactionele inhoud, zoals facturen en orderbevestigingen, zijn noodzakelijk voor de uitvoer van de bestelling en zul je altijd ontvangen. Voor deze mailings kan niet uitgeschreven worden.

Inschrijven

Om je in te schrijven voor de STARXX-mailings klik je hier om naar het inschrijfformulier te gaan.

Om jouw privacy te beschermen kan je verschillende verzoeken indienen bij ons. Onderstaande verzoeken kunnen ingediend worden bij de klantenservice.

  • Verwijdering van gegevens

Al jouw persoonsgegevens worden uit onze systemen verwijderd. Dit zolang dit niet in strijd is met bepaalde belangen van het bedrijf, zoals de wettelijke bepaling dat facturen zeven jaar dienen te worden bewaard. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

  • Overdracht van gegevens

Je kunt altijd vragen de gegevens die we hebben, te exporteren naar een handzaam formaat. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

  • Inzage van gegevens

Je kunt ons altijd vragen aan te geven wat we van jou weten en hoe we jouw gegevens gebruiken. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

  • Rectificatie en aanvulling

In het verlengde van inzage van je gegevens, kun je bepaalde gegevens laten wijzigen en verbeteren. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

  • Stoppen of beperken van gegevensverwerking

Je kunt bij je bij ons altijd uitschrijven voor marketing mails of andere vormen van communicatie. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

  • Bezwaar tegen verwerking
Je kunt je bij ons altijd uitschrijven voor marketing mails of andere vormen van communicatie. Je dient dit verzoek in bij onze klantenservice.

Om AVG verzoeken in te dienen zijn de onderstaande procedures vastgesteld.

AVG verzoek indienen

Je dient een AVG verzoek in bij onze klantenservice.

Uitschrijven mailings

Je kunt jezelf altijd uitschrijven voor mailings via de link onderaan elke mail. Let wel op: dit is niet van toepassing op mails met een transactionele inhoud.